|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:27, 22 Lut 2010 Temat postu: Spotkanie #1 - Liderzy LipDub UniWroc. |
|
|
Hej hej,
pierwsze spotkanie dot. naszego LipDubu odbędzie się
03.03.2010 (środa)
w Biurze Samorządu Studenckiego (Uniwersytecka 1)
o godzinie 17:00
Zapraszamy wszystkich, którzy są gotowi poświęcić dużo swojego czasu aż do maja, kiedy to prawdopodobnie będziemy kręcić naszego LipDuba.
Na spotkaniu wybierzemy liderów poszczególnych ekip, a także ustalimy dokładny plan działania.
Pamiętajcie, że jeśli zostanie Wam powierzone jakieś zadanie to będzie ono musiało być wykonane w 200%.
W końcu nasz LipDub ma być najlepszy na całym świecie!
Wstępnie zostało ustalonych 5 ekip:
1. Scenarzyści
2. PR
3. Promocyjna
4. Choreografia
5. Techniczna:
a) Sprzęt
b) Nagraniowa
c) Dźwiękowa
d) Montaż
Do zobaczenia na spotkaniu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 21:02, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Spotkanie spotkanie i po spotkaniu. Jutro albo dzisiaj w nocy pojawi się krótkie sprawozdanie co się działo - co ustaliliśmy, stworzę tez dokument ze wszystkimi osobami z poszczególnych ekip.
Mam nadzieje, że teraz nasz LipDub ruszy z pełnego kopyta! ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 2:32, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czas na małe podsumowanie co wydarzyło się na spotkaniu.
1.
Przede wszystkim ustaliliśmy ekipy:
1) Promocyjna, która zajmować będzie się:
> zrobieniem koszulek na czas
> zorganizowaniem afterparty
> i we ścisłej wspólpracy z ekipą PR dyplomami, ulotkami i plakatami oraz bardzo szeroko pojętą akcją promocyjną.
Zgłosiła się 1 osoba, POTRZEBUJEMY CHĘTNYCH DO POMOCY. Jest to idelana okazja, żeby doszkolić się w tworzeniu imprezy od zera
2) PR, grupa liczniejsza bo 10 osobowa, bardzo zgrana, dzisiaj mieliśmy pierwsze spotkanie i muszę przyznać, że BARDZO owocne
Ogólnie działać będziemy razem z ekipą promocyjną, większość spotkań będziemy organizować razem
> do zakresu naszych obowiązków będzie należało:
> przeprowadzenie zapisów/rekrutacji
> kontakt ze studentami/profesorami/miastem/etc
> opieka nad portalami społecznościowymi i stroną internetową
> stworzeniem rozpoznawalnego loga LipDubu
> przeprowadzeniem akcji promocyjnej na terenie uniwersytetu
3) Scenarzyści - grupa równie liczna - 9 osobowa.
Do ich zadań należy po prostu napisanie scenariusza, rozstawienie wszystkich osób na trasie i zmieszczenie całej drogi podczas trwania piosenki
4) Techniczna - na dzień dzisiejszy 3 osobowa.
Do ich zadań należy zadbanie o to, byśmy mieli
> sprzęt,
> osoby, które będą się znały na kręceniu i pomogą nam podczas dnia "0"
> świetny montaż
Do tej grupy nadal szukamy osób, zwłaszcza takich, które znają się na kręceniu filmów i tym podobnym.
5) Choreografia, która będzie współpracować z Scenarzystami. Są ta dwie dziewczyny, które pomogą nam płynnie przejść przez trasę
2.
Jeśli chodzi o trasę, wstępny i bardzo optymistyczny plan jest taki, by przejśc od sali 3D w budynku D prawa, przez czytelnie, pracownie komputerową, przejściem wychodzącym na kuźniczą, kolo księgarni, Szermierza, do wejścia głównego gmachu, stamtąd schodami do góry, runda po Auli Leopoldina, dalej do góry aż na wieże matematyczna i stamtąd pokazać panoramę Wrocławia i wszystkich uczestników LipDuba śpiewających pod Szermierzem.
3.
Szermierz, będzie też prawdopodobnie częścią naszego logo. Po dzisiejszym spotkaniu grupy PR powstały już wstępne projekty, postaramy się je doszlifować podczas weekendu i Wam pokazać co mamy na myśli. Albo.. co mi tam, mam nadzieję, że Ania się nie pogniewa. mamy dwa pomysły.
Pierwszy nawiązujący do [link widoczny dla zalogowanych], z tym, że napis byłby LipDub UniWroc.
Drugi do [link widoczny dla zalogowanych].
Jak wam się podoba? Tylko tak jak pisałam - są to szkice, będą dopracowywane.
4.
Przeprowadzimy bardzo dużą i porządną akcję promocyjną, żeby KAŻDY student Uniwersytetu się o tym dowiedział... ale o tym niedługo
5.
Jeśli chodzi o piosenkę to jesteśmy w trakcie jej wybierania, ale nie potrwa to dłużej niż 2 tygodnie. Nadal przyjmujemy pomysły i wkrótce okaże się czy będziemy robili konkurs czy wybierzemy ją jakąś inną drogą.
Okej. To chyba tyle z ważniejszych rzeczy. Jeśli o czymś nie napisałam - dopisujcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karinn dnia Pią 12:30, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczarks
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:33, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
moze ja dodalambym, ze akcje promocyjna chcemy ruszyc z wybranym juz Logiem by sie ludziom kojarzylo logo od razu z LipDubem.
Oraz bysmy jak juz teraz reklamowali dawalibysmy przy tym ogolne dane, tlumaczyli czym jest lipdub, bo nie wszyscy wiedza i podawali strony internetowe, czyli link do tego forum, blogspota, facebooka oraz e-maila [link widoczny dla zalogowanych]
Powtorze strony :
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.lipdubuniwroc.fora.pl/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]!/pages/LipDub-Uniwersytet-Wroclawski/467904450009?ref=mf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gramofonomanka
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocland
|
Wysłany: Pią 16:35, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a tu małe podsumowanie spotkania grupy technicznej:
grupa ma się zająć stworzeniem spotów i to jak najszybciej. Studenci mają wiedzieć przed wielkanocą co tu wyprawiamy, żeby przez święta zbadali temat, żeby im się spodobało i żeby dołączyli.
więc robimy burzę mózgów na forum i rzucamy pomysły spotowe ;]
w planach także animacja- jeśli jest ktoś chętny do pomocy również zapraszam wszystkich, a najbardziej tych, którzy znają się na obsłudze FinalCut'a, Flasha itp. XD
Osobiście jestem za używaniem FinalCut'a, ale to się zobaczy jak ekipa animacyjna siądzie do roboty.
w przyszłości mamy też nagrać castingi i złożyć je w jakieś fajne migawkowe ujęcia
a potem to się zobaczy ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gramofonomanka dnia Pią 16:37, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
forby
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jersey/Breslau
|
Wysłany: Pią 19:51, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a ja podsumuje spotkanie #1 tak ze zapowiada sie mila ekipa, pelna werwy i swietnych pomyslow, oby zaangazowanie nie opadalo a tylko roslo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|