Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:12, 16 Sty 2010 Temat postu: Kogo potrzebujemy? |
|
|
Myslę, że można by byłonajpierw pomyśleć nad tym jakie zadania będą do zrealizowania podczas organizacji całego LipDuba i wtedy szukać osób, które chciały by się tym zająć (albo czekać, aż same się zgłoszą ).
Wiadomo, że większość rzeczy i tak będzie przechodzić przez grupę ludzi, ale warto byłoby, żeby każdy "dział" miał swojego koordynatora, który będzie ogarniał wszystko Trzeba wziąć pod uwagę to, że im więcej ludzi, tym mniejsze szanse na zadowolenie wszystkich i szybkie dojście do porozumienia, więc osoby odpowiedzialne za swoje zadania miałyby w jakiś sposób końcowe zdanie na dany temat.
to co mi przychodzi na myśl to ktoś, kto:
> ogarnie scenariusz całego LipDubu (dużo ludzi będzie rzucać pomysły, zmieniać, ulepszać, ale fajnie byłoby gdyby była jedna-dwie osoby, które to wszystko będą na bierząco układać, trzymać pod jakąś kontrolą, akceptować świetne pomysły i odrzucać te, które będą zbyt wymyślne)
Brendol, avispa, kamila_, forby, Kap13
> będzie w kontakcie z ludźmi biorącymi udział w organizacji LipDuba, oraz ze wszystkimi organizacjami/kołami zainteresowań/klubami sportowymi etc., zachęci ich do wzięcia udziału w lipdubie, skontaktuje się z grupami, które wyraża chęć uczestnictwa przez forum, zbierze info co dokładnie chcą pokazać, będzie powiadamiał o postępach etc. (w sumie, każda taka duża grupa np. koła czy kluby może mieć swojego "łącznika" ale też warto ograniczyć ilość osób)
Karinn,Pieczarks
> zajmie się otrzymaniem zgody na nakręcenie LipDubu w budynkach i ustali dzień i godziny, w których zwykły ruch będzie na tyle mały, żebyśmy mogli spokojnie nakręcić film. To jednocześnie kluczowe i chyba najtrudniejsze zadanie, zwłaszcza jeśli chcemy kręcić w kilku budynkach ;D
cEwka
> będzie ustalał dni i godziny spotkań wg uznania większości i załatwi salę do tych spotkań.
> zajmie się funduszami -stworzy wishlist, zgodnie z zapotrzebowaniem i wpadnie na jakiś genialny pomysł skąd wziąć na to kasę. Po nakręceniu LipDubu napisze i przekaże ładne podziękowania dla wszystkich, którzy pomogli
> zajmie się promocją LipDuba w internecie (portale społecznościowe, może ewentualnie jakieś inne media?). Chodzi o dotarcie do jak największej ilości studentów UWr, żeby wzięli udział w projekcie a także gdy LipDub już powstanie, żeby nie zginął wśród innych i się wybił.. chociaż pewnie to będzie małym problemem gdyż nasz będzie najlepszy, prawda?
Karinn,Pieczarks
> zajmie się dokumentacją powstawania LipDubu, cobysmy mieli pamiątkę i materiały do hm. artykułów chociażby. Chodzi mi głównie o robienie zdjęć podczas zarówno spotkań jak i samej realizacji
> od sprzętu (2-3 osoby)
> zmontuje film, podłoży dźwięk, zajmie się ostateczną obróbką (jedna osoba, która zbierze sobie ekipę, która to zrobi ;])
Brendol
... i na koniec oczywiście musi powstrać mała grupa, która skoordynuje wszystkie powyższe zadania ;] można sie umówić że to będę przedstawiciele, każdej z ww grup, ale niekoniecznie. Wg mnie to muszą być ludzie którzy będą gotowi poświęcić na prawdę dużo czasu (oczywiście po sesji ) na organizację tego wszystkiego, pociągną cały projekt do przodu, będą umieli zadziałać w ewntualnych sytuacjach kryzysowych i ich zapał będzie trwał aż do samego końca
wow. troche tego się zebrało
oczywiście to są moje luźne przemyślenia na temat zadań, mam nadzieję, że będą dobrym punktem wyjściowym do ich ustalenia
[edit]
na niebiesko dopisuję osoby, które się zgłoszają do danych grup. Na razie wszystkich chętnych, na spotkaniu jakoś to ogarniemy
jeśli macie pomysły na jeszcze jakieś sekcje, które nie wpadły mi do głowy to piszcie!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karinn dnia Nie 21:53, 07 Lut 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pieczarks
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:50, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja ogolnie zajmowalam sie kiedys promocja w internecie Szkola Wizazu. Moglabym probowac sie tym zajac taka konkretna promocja. Ale w sumie nie moze to wygladac na jakis spam. konkretne informacje powinny byc. Dobrze tez by bylo jakies zwykle ulotki porobic czy plakaty. Pisac o lipdubie na forach kierunkow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pieczarks dnia Nie 0:53, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brendol
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:40, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bardzo chętnie zajmę sie reżyserką główną z jakimiś osobami do pomocy, więc te osoby wraz ze mną: zajęły by sie scenariuszem i pilnowaniem jego wypełniania, organizował spotkania z szefami poszczególnych wydziałów, podzieli i będzie poilnować sekcji. To głównie, osobiście mogę pomóc z kasą, mam w jej pozyskiwaniu pewne doswiadczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:47, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a ja mam pomysł na to jak rozreklamowac lipduba wsród naszych studentów i zebrać ich wszystkich do kupy ;D chodzi mi głownie o drugi punkt tego co tam wypisałam, będąc w ścisłej współpracy z kimś odpowiedzialnym za promocje w mediach ;] Ktoś chętny do ekipy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczarks
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:54, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jestem chetna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avispa
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:05, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
scenariusz i reżyseria - zgłaszam chęć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brendol
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:05, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja myślę, że załatiwniem budynków i zgody zajmie sie Samorząd z organizacjami studenckimi, które będą chetne pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:42, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
hmm.. czyli jakaś osoba z Samorządu lub organizacji studenckiej ;]
w sumie to może być ktoś kto już się do czegoś zgłosił i będzie chciał załatwić tą sprawę z Samorządem/organizacjami. Niech ktoś będzie za to odpowiedzialny, żeby wiadomo było do kogo się zgłaszać jak coś ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cleenox
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SULĘCIN
|
Wysłany: Pon 22:49, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
reżyseria może nie, ale pomysłami to moge sypać jak z rękawa ;D ponoć mam płodną głowe jesli chodzi o dzikie pomysły ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamila_
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:07, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja również mogę pomóc przy sceneriuszu i jakiś choreografiach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
forby
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jersey/Breslau
|
Wysłany: Czw 23:57, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja chetnie pomoge przy scenariuszu, z brendolem mam częsty kontakt bo na jednym kierunku i roku jestesmy wiec szybka wymiana informacji jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avispa
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:48, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak tam promowanie lipduba? może jakieś konto na fejsbuku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karinn
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 16:01, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no ja już utworzyłam na facebooku, ale jeszcze nie opublikowałam - głownie dlatego, że przydałoby się nam jakieś logo ;]
narazie nie musi być nic szalonego, ale przydałoby się COKOLWIEK.
Ktoś chciałby zrobić nam logo? Chodzi mi o napis LipDub UWr, czy coś takiego, ale żeby był... fajny ;] no i faktycznie im szybciej tym lepiej
w sumie moge opublikować tą strone i bedziemy ja poprawiać w międzyczasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karinn dnia Nie 16:07, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cEwka
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:32, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Hej, jestem nowa na tym forum, ale z chęcia zajęłabym się z Wami organizacją lipduba. W zasadzie nieświadome, że powstała już jakaś inicjatywa na uniwerku, zaczęłyśmy z koleżanką obmyślać "jak to zorganizować", więc parę pomysłów już mamy. Z chęcią zajęłabym sie koordynacją tego wszystkiego, w grę wchodzi też wywalczenie zgody u rektora i wszystkich wyższych instancji. Działam w telewizji studenckiej (w prawdzie przy polibudzie;P), więc mogę zrobić też jakiegoś promocyjnego newsa, a także -w razie problemów z realizacją od strony technicznej- poprosić kolegów operatorów o drobną przysługę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kap13
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:34, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich!
Z wielką chęcią pomogę przy lipdubie:P
W ramach kwalifikacji : przeszedłem kurs pisania scenariuszy i reżyserii w Liceum, a od dwóch lat pałętam się po planach różnych produkcji głównie jako epizodysta lub statysta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|